روشني طلعت تو ماه ندارد

۵ بازديد

كليك كنيد

 

تصور كنيد كه به عنوان نوزادي ناخواسته و حاصل يك رابطه جنسي بي سر و ته، در روستايي بسيار فقيرنشين و در دامن يك مادر بدبخت كه كلفت خانه هاي مردم است، ديده به جهان بگشاييد، بدون آنكه وجود پدر را دور و برتان احساس كنيد.

تصور كنيد كه در بچگي مادرتان آنقدر فقير است كه حتي توان خريد يك لباس ساده را برايتان ندارد و مجبوريد گوني سيب زميني بپوشيد، طوري كه بچه هاي همسايه دايم شما را مسخره كنند و به شما بخندند.

تصور كنيد كه در سن كودكي، مادربزرگتان مجبورتان كند كارهاي سخت انجام دهيد و هميشه بخاطر ساده ترين اشتباهات شما را كتك بزند و شما هم هيچ پناهي نداشته باشيد كه در دامنش گريه كنيد.

تصور كنيد كه از سن نه سالگي دايم مورد تجاوز اطرافيان قرار بگيريد، دايي ها، پسر دايي ها، دوستان خانوادگي و كلا همه. طوري كه اولين فرزندتان را در سن چهارده سالگي و پس از نه ماه مشقت بدنيا آوريد، آن هم يك نوزاد مرده.

تصور كنيد كه خواهر و برادري داريد كه سرگذشتي كمابيش مشابه شما دارند، خواهرتان از اعتياد زياد به كوكايين بميرد، و برادرتان از ابتلا به ايدز.

تصور كنيد كه مادرتان آنقدر فقير است كه نمي تواند شما را بزرگ كند و از پس هزينه هاي اندك شما برآيد و مجبور شود شما را به يك مرد غريبه بسپارد تا بزرگتان كند.

تصور كنيد كه در ميان اين همه بدبختي، سياه پوست هم هستيد، يك آمريكايي - آفريقايي، آن هم در حدود چهل پنجاه سال پيش كه اوج نژادپرستي و نفرت از سياه پوستان است.

تصور كنيد كه حدود چهار دهه از آن روزگار گذشته باشد.
الان چه كار مي كنيد؟
چه بر سرتان آمده است؟
الان قدرتمند ترين زن جهان هستيد!
محبوب ترين، پولدار ترين، با نفوذ ترين، و تنها ميلياردر سياه پوست!
همه شما را به عنوان صاحب بزرگترين خيريه جهان، پر طرفدار ترين مجري تلويزيون، و برنده جوايز متعدد سينما و تلويزيون مي شناسند.
سياستمداران، هنرپيشگان، ثروتمندان و همه آدم هاي بزرگ و معروف فقط دوست دارند با شما مصاحبه كنند.
در دانشگاه ايلينوي، زندگينامه شما تدريس مي شود، در قالب يك درس با عنوان خودتان.
يك قصر در كاليفرنيا داريد به مساحت هفده هكتار كه از يك طرف به اقيانوس ختم مي شود و از طرف ديگر به كوهستان. همچنين ويلايي داريد در نيوجرسي، آپارتماني در شيكاگو، كاخي در فلوريدا، خانه اي در جورجيا، يك پيست اسكي در كلورادو، پلاژهايي در هاوايي و ...

تصور كنيد كه شما با درآمد سالانه حدود سيصد ميليون دلار و دارايي حدود سه ميليارد دلار، به عنوان ثروتمند ترين زن خود ساخته جهان شهرت داريد.
آنچه خوانديد خلاصه اي بود از سرگذشت مجري بزرگ تلويزيون، اپرا وينفري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.